رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

16 ماهگی رها

1394/3/3 1:13
نویسنده : پگاه
161 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرینم سلاممم مامانی 16 ماهتم تموم شد . داری بزرگ میشی و من هم خوشحالم هم نه.

دلم میخواد حسابی بچگی کنی. حیف که خودت نمیفهمی چه روزای آروم و بی دغدغه ای داری.

سرعت گذشتن این روزا برام انقد زیاده که گاهی باور نمیکنم بازم آخر هفته شده و یه هفته دیگه هم گذشته.

نمیخوام شعار بدم و بگم بچه داری خیلی شیرینه و همش لذته نه اینجوری نیست. خیلی وقتا منم از گریه ها و

بیقراریای تو گریه میکنم خیلی وقتا احساس میکنم وجود تو بین من و پدرت فاصله انداخته حتی شاید گاهی

پشیمون میشم از بچه دار شدن اما همین که لبخند شیرین تو میبینم همینکه برام میخندی و

میرقصی و میای دستامو میبوسی. همین که یهپیشرفت کوچولو میبینم انقد ذوق میکنم که خدا رو صد بار

شکر میکنم که تو رو بهم داد دخمل نازم...

این ماه ماه شلوغ و پر تنشی بود. تقریبا اوایل ماه بود که تو سرما خوردی و قبلشم تقریبا یه هفته بود

که گریه ها و بیقراری های شبونه ات خیلی زیاد شده بود و شبا کلی گریه میکردی. دکترتو عوض کردم و

بردمت یه جای دیگه که بعد از معاینه گفت گوشت ملتهبه و عفونت داره و وزنتم کمه خلاصه با کلی نگرانی و

یه عالمه دارو برگشتیم و تقریبا دو هفته طول کشید تا خوب شدی.

اما الان کلا اشتها نداری و غذا رو با زبونت میریزی بیرون و من دارم دیوونه میشم . شیر خوردنتم افتضاحه و دیگه

اصلا شیشه نمیگیری فقط با لیوان اونم یه نصفه لیوان شیرمیخوری.

عاشق پارکی و هر جا پارک ببینی با سر و صدا میخوای بری بازی کنی. این هفته تونستی از مبلا و

میزا هم بالا بری و من دیگه همش باید مراقب تو وروجک باشم که کار دست خودت ندی.

دندونات هم هنوزدرنیومده و خیلی خیلی داری اذیت میشی و بیقراری. امیدوارم زودتر در بیان و راحت شی.

یه پیشرفت خوب دیگه که این ماه داشتی هم این بود که دیگه نیاز نیست روی پا تکونت بدم تا بخوابی

خودت هر وقت که خوابت میاد عروسک بغل میکنی و یه دست منم میگیری و میخوابی قربونت برم که داری

عاقل وخانم میشی.

وایستگی عجیبی هم به پتوت پیدا کردی و همه جا دنبال خودت میبریش.

دختر شیرینم ببخش که گاهی دعوات میکنم و سرت داد میکشم اما باور کن مامان حسابی عاشقته.

اینم عکسات....

 

 

جدیدا خیلی به این عروسک که مال بچگیهای منه علاقمند شدی

 

 

 

الهی برات بمیرم این اولین شب مریضیته حالت خیلی بد بود

 

 

قربونت برم خودت میری روی ماهی تعادلیت و بازی میکنی

 

 

رهای متفکر!!!

 

 

اولین قدمهای دخترم توی پارک...

 

 

 

تلاش رها برای پیدا کردن دوست!

 

 

 

وقتی دخترم خودش میخواد ماست بخوره!

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

nildooz
6 خرداد 94 16:30
سلام دوستم به وبلاگم سر بزنید http://nildooz.royalfa.com/ (سفارش انواع عروسک های دستبافت، گل های کریستالی، انواع تزیینات نمدی اتاق کودک برای سیسمونی و تزیینات جهیزیه پذیرفته می شود.)
nilia
6 خرداد 94 16:41
سلام دوستم میشه یه خواهشی بکنم اگه برات زحمتی نیست و اگه میتونی به نی نیمون در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی ممنون میشم لطفا عدد 1 به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییی
مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 16:44
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم.. عزیزم ورودت به 17 ماهگی را تبریک میگم