رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

دو سال و دو ماه و دو روز!

1395/1/24 1:49
نویسنده : پگاه
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی مامان... از چند وقت پیش حواسم جمع بود که سر 

این تاریخ یعنی دو سال و دو ماه و دو روزگیت بیام و یرات بنویسم 

اما مشغله باعث شد یادم بره گلم..مامانو ببخش.

وروجکم خیلی شیطون و بازیگوش شدی و اصلا فرصتی برای من باقی

نمیذاری... البته این عید که گذشت تازه متوجه شدم که چقد بزرگ و

خانوم شدی توی مهمونیا اذیتم نمیکنی حتی وقت خواب که همیشه

به خاطر بدخوابی تو مجبور بودم بیام خونه به طرز معجزه آسایی حل

شده و تو خوب میخوابی... جدیدا خیلی بابایی شدی و روزی چندین

بار سراغ باباتو میگیری... 

همه فامیلا رو میشناسی و عکساشونو نشون میدی و اسما رو میگی...

شیرینم حرف زدنتم خیلی خیلی پیشرفت کرده و جمله میگی خیلی هم

با نمک حرف میزنی عزیز دلم. 

فقط خیلی لجباز شدی و حرف خودتو پیش میبری این اذیتم میکنه...

سعی میکنم باهات درست رفتار کنم اما گاهی میزنمت و خودم پشیمون 

میشم...

راستی از سه اردیبهشت یعنی پایان بیست و هفت ماهگیت میخوام از 

پوشک بگیرمت. امیدوارم این پروسه خیلی سخت نباشه. 

فعلا همینا دیگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)