رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

14 ماهگی شیرینم

1394/1/4 1:28
نویسنده : پگاه
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان به سلامتی 14 ماهگیتم تموم شد و رفتی توی 15 ماه. عزیز دلم هر چی که از شیرینیاو

دلبریات

بگم بازم کمه. دیگه راه افتادی و حسابی شیطون شدی. الان 8 تا دندون کوچولوی بامزه هم داری. 4 تا بالا و 4 تا

پایین. شیرینم امسال لحظه ی سال تحویل دومین سالی بود که تو کنارم بودی و من از ته دل خدا رو به خاطر

داشتنت شکر کردم. نفسم پارسال انقد دل درد داشتی و گریه میکردی که حتی نتونستیم یه عکس با هم بگیریم

اما امسال خوب و خانم شده بودی و میخندیدی و ذوق میکردی دخمل عاقل و باهوشم .

این روزا نسبتا خوب و راحت میگذره و تو اگه مشکل خاصی نداشته باشی خدا رو شکر آروم و خوبی. فقط شبا

همچنان گریه هات سر جاشه و من از بیخوابی داغونننننن!

این ماه شیر خشکو با شیر پاستوریزه ترکیب کردم و بهت دادم که انگار خوشت اومده و بهتر میخوری. غذا خوردنت

هم بهتر شده. تصمیم دارم تا 18 ماهگی کم کم پستونکم ازت بگیرم چون خیلی وابسته ای و من اصلا خوشم

نمیاد. دیگه فقط میمونه جدا کردن اتاقت و پوشک که ایشالا دو سالگیت شروع میکنم...

عاشقتم فرشته ی کوچولوی نازم...

اینم عکسات...

 

 

عزیزم اینجا من مشغول خونه تکونی بودم و تو خوابن میومد وقتی اومدم پیشت دیدم بی سر و صدا اینجوری خوابت

برده.

 

 

غذا خوردن رها به روایت تصویر!!!

 

 

این حرکتم یه مدته یاد گرفتی تا میگیم الله اکبر اینکارو میکنی مثلا نماز میخونی!

 

 

 

 

 

 

 

رها و دوستش آیسان در حال بازی

 

 

رهای اسپرت!!!!

 

 

دسته گلم از حموم اومده!

 

 

عزیزم اینجا هر کاری کردم نخوابیدی آخرش از خستگی اینجوری خوابت برد.

 

 

 

عشقم لحظاتی قبل از تحویل سال!

 

 

 

اینم رها و لباسای عیدش!

 

 

اینم اولین عید دیدنی امسال...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)