رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

5 ماهگی دخملی

1393/4/8 12:15
نویسنده : پگاه
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان به سلامتی 5 ماهو تموم کردی و وارد 6 ماهگی شدی. انقد تند تند تغییر میکنی و کارهای

جدید یاد میگیری که باورم نمیشه دخترم انقد بزرگ شده.

دیگه بغل غریبه ها نمیری و سریع لباتو جمع میکنی که گریه کنی. حتی اگه من و باباتو چند روز نبینی یادت میره

و موقع دیدنمون گریه میکنی!

خواب شبات بهتر شده و خودت تو خواب غلت میزنی و جابجا میشی و دیگه لازم نیست من جابجات کنم. لثه هات

هم خیلی میخاره و من فکر کنم تا آخر این ماه دندون در میاری. دیگه دوست نداری بخوابی و همش میخوای

بشینی و بازی کنی. به همه چیز با دقت و کنجکاوی نگاه میکنی تو پارک بچه ها رو که بازی میکنن نگاه میکنی

و جیغ میکشی و ذوق میکنی. آسمون و پرنده ها و درختا رو هم نگاه میکنی. عاشق توپ بازی شدی و کلی

میخندی.

راستی تو این ماه گوشاتم سوراخ کردیم و گوشواره انداختی و حسابی خانم شدی!!!

قربونت برم که انقد شیرین و خوردنی شدی . راستی دو هفته پیش آتلیه رفتیم و عکس انداختی. عکساتو

پست بعدی میذارم. عاشقتم شدیدددددددددددددد.

قد رها هم آخر 5 ماهگی 67 و وزن 6/5 کیلو بود که دکتر گفت خوب و نرماله .

اینا هم چند تا از عکسات...

 

دخمل نازم توی پارک.

 

عاشق رنگای این پیرهنتی !

 

فدای اون ذوق کردنت نفسمممم

 

 

نبینم اشکاتو عشقمممم

 

 

ای دخمل قرتی!

 

 

 

 

 

 

 

جدیدا تا پوشکتو باز میکنم اینجوری یه وری میشی و آواز میخونی!

 

رها در حال خوردن سرلاک

 

منتظری که باهات توپ بازی کنم!

 

یه خواب ناز کنار موش کوچولو

 

دخملی داره آلبالو میچینه

 

چه آشپز کوچولوی نازی!

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سپیده
8 تیر 93 13:56
سلااااااااااام خیلی عکسای باحالی شده بخصوص اون اشپزکوچولو اونیم که منتظر توپ بازیه چشاش اصن گویای مطلبه گوشواره شم مبااااااااااارک اونیم که قرتی شده خیلی خندیدم