رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

20 ماهگی دخترم

1394/7/29 1:13
نویسنده : پگاه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم 20 ماهگیت گذشته و با تاخیر دارم برات مینویسم از تنبلی

من نیست مدتها نتمون قطع بود و الانم که وصل شده لبتاپ ندارم چون

ویروسی شده بود و دادم تعمیر فعلا نمیتونم عکس بذارم. 

گل قشنگم خیلی شیطون و بازیگوش شدی و زندگیمونو حسابی 

انداختی رو دور تند. انگار همش در حال دویدنیم و روزا به سرعت

برق و باد میگذرن. گاهی احساس میکنم دارم پیر میشم تو بزرگ

میشی و ما پیر... انگار دیروز بود که تو بیمارستان تو رو گذاشتن

تو بغلم ولی حالا چیزی به دو سالگیت نمونده....

شیرینم حسابی خودتو برای بابات لوس میکنی خیلی شیرین و

خواستنی شدی و با کارات دل همه رو میبری هفته ی اول شهریور

سه روز رفتیم شمال و سومین سفر زندگیتو تجربه کردی یه کم اذیت

کردی ولی در کل خوب بود و خوش گذشت.

یه مدته دوباره بد خواب شدی و من دارم از بیخوابی میمیرم....

دوباره میام تو اتاقت میخوابم اما انگار نه انگار...

کاش میشد این پستونکو زودتر ازت بگیرم حس میکنم بد قلقیا و بد

خوابیا و حتی حرف نزدنت همش زیر سر این لعنتیه اما با این همه

وابستگی نمیدونم میشه یا نه؟!

فعلا نمیشه عکس بذارم....

پسندها (1)

نظرات (1)

آلیز
18 آبان 94 16:46
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر