رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

تجربیات ماه سوم بچه داری

1393/2/8 22:57
نویسنده : پگاه
116 بازدید
اشتراک گذاری

شیردهی:

به نظر من اگه قراره بچه شیر مادرشو بخوره به هیچ عنوان نباید بهش شیشه داد. چون نوزادا باهوشن و سریع به

کاری که براشون راحتتره عادت میکنن. الان دخمل من دیگه شیرمو نمیخوره و من کلی ناراحتم. کاش هیچوقت

بهش شیشه نداده بودم الان خیلی پشیمونم. نبات داغ آب قند دارو یا هر چیز دیگه ای رو با قاشق یا قطره چکون

به نینی بدین تا عادت نکنن.

 

واکسن دو ماهگی:

حتما حتما نینی رو قبل از واکسن اگه خوابه بیدار کنین تا شوکه نشه. چون این شوک ممکنه خیلی اذیتش کنه.

نیم ساعت قبل از واکسن دو برابر وزنش استامینوفن بدبن و هر چهار ساعت تکرارش کنین. چه تب داشت و چه

نداشت استامینوفن رو بدین چون جای واکسن درد میکنه و این دارو باعث میشه نینی بخوابه و کمتر دردو حس

کنه. من روز اول کمپرس سرد گذاشتم یعنی چند تیکه یخ رو گذاشتم لای حوله و از روی شلوار گذاشتم روی

پاهاش اما کمپرس گرم نذاشتم چون فرداش دیگه درد نداشت و خوب شده بود. هر یه ساعت هم دمای بدن

نینی رو چک کنین ممکنه تب کنه ولی داغ نباشه. تب برای نوزاد خطرناکه و نباید بالا بره.

فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)