رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه هایم برای تو

عکسهای 19 تا 22 ماهگی رها خانوم

1394/9/14 17:09
نویسنده : پگاه
476 بازدید
اشتراک گذاری

 

عاشق این چراغای ال ای دی هستی و بهشون میگی جی جی !

 

 

عسلم اینجا بدون کمک رفتی و توی کالسکه عروسکت نشستی!

 

 

اینم دو تا عکس از اولین عروسی عمرت!

 

 

 

فدای ژست گرفتنت

 

 

تیپ زمستونی دخملمممم

 

 

 

 

اینجا هم تازه موهاتو کوتاه کرده بودم

 

 

فدات بشم که برای عروسکت لالایی میخونی

 

 

 

فدای اون صورت ماهت دختر شیرینم...

راستی بافتنیات همه کار خودمه که با یه دنیا عشق برات بافتم عزیزممم.

پسندها (2)

نظرات (2)

✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
27 آذر 94 13:48
چه دختر نازی ماشاالله بهش خوشتیپ خانوم
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
3 بهمن 94 21:00
وایییییی چه نینیه نازی آدم دلش میخاد بوسش کنه و گازش بگیره سلام مامانه نینی جون.من خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم ی وب من بیاین و نینیه نازتون به جمع دوستای پسملمون اضافه شه. اینم اکانت اینستای منmiis.deliدوس داشتید فالوم کنید تا فالوتون کنم. منتظر نظرتون هسم مامان جون اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشید